Atėjęs į restoraną, kiekvienas tikisi geriausios kokybės maisto iš šviežiausių produktų, kuris džiugintų ne tik skonio receptorius, bet ir akis. Ekologiškų produktų kūrėjai AUGA, pristatydami naują savo produktą – ekologiškas AUGA sriubas, pasirinko netradicinį reklaminį sprendimą ir įgyvendino socialinį eksperimentą.
Jo metu žmonės ragavo įvairias sriubas nežinodami, kaip jos buvo pagamintos ir buvo maloniai nustebinti, kad gurmaniškas sriubas paruošė dešimtmetis virtuvės šefas, jas tiesiog pašildęs ir papuošęs pagardais.
Šios reklamos idėjos sumanytoja – reklamos agentūra „Mccann“.
„Pirmiausia, sriubų ragavome patys ir mums sunku buvo patikėti, kad tokia skani ir ekologiška sriuba gali būti parduodama parduotuvėje, pakelyje, greta įvairių pusfabrikačių. Nusprendėme pažiūrėti, ar ir nieko nenutuokiantys sriubos mėgėjai atskirtų sriubą paruoštą iš pakelio, nuo tos, kurią verda restoranas. Taip gimė idėja šiai reklamai. Žinoma, rizikavome, juk nė nenumanėme, ko tikėtis iš filmavimo – sriuba galėjo kažkam ir nepatikti! – apie idėjos gimimą pasakojo „Mccann“ kūrybos vadovas Mantas Velykis.
Per socialinį tinklą „Facebook“ žmonės su šeimomis ir draugais buvo pakviesti į specialaus meniu degustaciją restorane „Lauro lapas“. Lankytojai buvo įspėti, kad degustacijos metu jie gali būti filmuojami, tačiau nei filmavimo tikslas, nei vieta, nei laikas nebuvo detalizuoti. Paslėptos kameros valgantiesiems buvo nepastebimos, o mikrofonai buvo paslėpti visame restorane.
Eksperimento dalyviai turėjo galimybę rinktis pietums vieną iš penkių naujų AUGA sriubų: trintą morkų su kokosų pienu, trintą pievagrybių ar pomidorų, burokėlių ar daržovių. Vaizdo klipe įamžinti autentiški lankytojų vertinimai. Galiausiai svečiams pristatytas naujasis restorano šefas – mažas berniukas, kuris tik pašildė AUGA sriubas.
Tik pasibaigus degustacijai ragavusiųjų sriubas buvo atsiklausta, ar jų vertinimas gali tapti reklamos dalimi. „Tikrai džiaugėmės, kad pakviesti žmonės buvo emocionalūs ir nuoširdžiai reiškė savo nuomonę. O ji buvo aiški – sunku patikėti, kad ši sriuba atkeliavo iš pakelio!“ – sakė M. Velykis.
Penkių skonių AUGA sriubos jau puikuojasi didžiųjų prekybos tinklų parduotuvėse ir yra rekomenduojamos žinomos maisto tinklaraštininkės ir kulinarinių knygų autorės Beatos Nicholson. Ekologiškos AUGA sriubos – tai naujas įmonės produktas, su kuriuo ji žengė į visiškai pagaminto maisto kategoriją.
AUGA sriubų pristatymui – rizikinga, bet pasiteisinusi forma
2017 18 rugsėjo