„AUGA group“ produkcija atveria duris į Šiaurės Ameriką

Ekologiškų produktų gamintojos „AUGA group“ produkcija bus prekiaujama viename didžiausių pasaulio prekybos tinklų „Costco“.

Bendrovės dukterinė bendrovė pasirašė tiekimo sutartį su Kanados „Costco Wholesale Canada Ltd“. Netrukus šio tinklo parduotuvėse pirkėjai galės įsigyti ekologiškų „AUGA“ sriubų. Pirmasis pagal šią sutartį pateiktas užsakymas yra kol kas didžiausias „AUGA group“ užsienyje gautas užsakymas konservuotų produktų kategorijoje.

„Su „Costco“ atstovais susipažinome praėjusiais metais Čikagoje vykusioje parodoje. Derybos dėl mūsų produkcijos prekybos šiame tinkle truko mažiau nei metus. Vertinant kitų gamintojų patirtį, tai yra itin trumpas laikas, mat daugeliui jų patekti į „Costco“ užtrunka net 2-3 metus. Mums padėjo kokybę ir gamybos kontrolę įrodantys tarptautiniai sertifikatai, auditai. Tačiau norint patekti į „Costco“ parduotuves vien formalių dokumentų nepakanka. Paskutiniame derybų etape tinklo atstovai patys ragavo sriubas, rinko savo favorites. Su „Costco“ pasirašėme reguliaraus tiekimo sutartį, tad realias metines pardavimo šiame tinkle apimtis matysime gavę pakartotinius užsakymus“, – sako Laurynas Miškinis, „AUGA group“ ekologinių produktų vystymo ir komercijos vadovas.

Bendrovės turimais duomenimis, šiuo metu tai vienintelis lietuviškas prekės ženklas „Costco“ tinkle.

Tinklas visame pasaulyje turi daugiau kaip 700 parduotuvių, iš kurių beveik 100 įsikūrusios Kanadoje. Daugiau jų yra tik JAV – per 500. Nors parduotuvių skaičiumi šis tinklas rinkoje neišsiskiria, yra vienas didžiausių pasaulyje pagal apyvartą, kuri praėjusiais finansiniais metais siekė 129 mlrd. USD. Viena „Costco“ parduotuvė per metus vidutiniškai sugeneruoja daugiau kaip 160 mln. USD pajamų.

Tinklo parduotuvės nemažą rinkos dalį užima ir Meksikoje, Jungtinėje Karalystėje, Japonijoje, Taivane,  Pietų Korėjoje, Australijoje, keliose ES šalyse.

Patekus į Kanadoje veikiantį prekybos tinklą, ateityje bus žymiai paprasčiau pasiekti ir kitas svarbias rinkas, pavyzdžiui, JAV. Patekimas į „Costco“ yra dar vienas įrodymas, kad bendrovė atitinka aukščiausius kokybės standartus bei gali užtikrinti reguliarų pakankamos apimties savo produkcijos tiekimą.

„Didelį dėmesį šis prekybos tinklas skiria ekologiškai produkcijai, o Kanada apskritai yra viena svarbiausių ekologinių rinkų. Šioje šalyje visą pagrindinių prekių krepšelį jau galima surinkti vien iš ekologiškų produktų. Patekimas į tokią rinką yra labai didelis laimėjimas“, – dėsto p. Miškinis.

„Costco“ prekybos sistema skiriasi nuo tradicinės. Šių parduotuvių klientai įsigyja metinius abonementus, kurie suteikia teisę apsipirkti ypatingai geromis kainomis. Paskutiniais duomenimis „Costco“ visame pasaulyje turi daugiau kaip 90 milijonų lojalių klientų.

Šio tinklo parduotuvės dažniausiai nepasižymi labai didele produkcijos pasiūla, tačiau yra kokybiškos ir parduodamos didelėmis pakuotėmis. „AUGA“ sriubos taip pat bus pardavinėjamus pakuotėmis po penkis pakelius.

Apie 80% „AUGA group“ produkcijos šiuo metu yra parduodama užsienyje, daugiau kaip pusę visų pardavimų sudaro galutiniams vartotojams skirti maisto produktai.

Viena perspektyviausių rinkų šiuo metu yra Japonija, kur ekologiškus gaminius su „AUGA“ prekės ženklu platina viena didžiausių ekologiškų produktų didmenininkių MUSO.

Jungtinėje Karalystėje „AUGA“ produkciją platina didžiausia ekologiškų prekių didmenininkė šioje šalyje „Tree of life“, prekiauja ekologiškų prekių parduotuvės „Planet Organic“, „Whole Foods Market“.