„AUGA group“, didžiausia Europoje ekologiško maisto bendrovė, plečia asortimentą ir pristato 5 rūšių greitai paruošimas avižines košes su vaisių ir uogų gabaliukais. 100 proc. veganiškos košės, be pridėtinio cukraus, jau pasiekė pagrindinius Lietuvos prekybos tinklus ir artimiausiu metu pasirodys užsienio rinkose.
„Vartojimui paruoštų „AUGA“ sriubų sėkmė patvirtino mūsų įžvalgą, kad šiuolaikiniai vartotojai, kurie nori sveikai maitintis ir kuriems rūpi tvarumas, ne visada turi laiko maisto gaminimui. Ieškodami atsakymo, koks naujas produktas patenkintų vartotojų poreikį greitai ir patogiai maitintis ekologišku maistu, tyrinėjome didžiausias ekologiškų produktų rinkas pasaulyje, tokias kaip Vokietija, D. Britanija, Prancūzija, JAV. Pastebėjome, kad rinkoje trūksta ekologiškų pusryčių alternatyvų, todėl natūraliai gimė mintis sukurti avižines košes, kurių pagrindiniu ingredientu tapo avižos, užaugintos mūsų ekologiniuose ūkiuose“, – teigia Laurynas Miškinis, „AUGA group“ ekologinių produktų vystymo ir komercijos vadovas.
Vienas svarbiausių greitai paruošiamų košių privalumų yra jų sudėtis: šiame produkte nėra jokio pridėtinio cukraus, kvapiklių, tirštiklių, saldiklių ar dažiklių. Taip pat nėra pieno produktų, todėl jos tinka ir veganams. „AUGA“ košės neabejotinai atlieps įvairius skonius turinčių vartotojų poreikius – jie turės galimybę įsigyti net 5 skirtingų rūšių avižines košes: bananų ir braškių, miško uogų, obuolių ir cinamono, abrikosų ir bananų arba obuolių ir aviečių. Kitas „AUGA“ košių privalumas yra pakuotės: 95 proc. jų sudėties yra augalinis pluoštas.
„AUGA group“ yra didžiausia Europoje ekologiško maisto bendrovė, kuri ekologiškai sertifikuotose žemėse plėtoja tvarų, naujomis technologijomis paremtą žemės ūkio modelį, apimantį augalininkystę, gyvulininkystę ir grybų auginimą. Naudodama nuosavus ir kontraktuotus gamybinius pajėgumus iš savo užaugintų žaliavų bendrovė gamina platų ekologiškų produktų asortimentą galutiniams vartotojams bei tiekia rinkai žaliavinius produktus. 70 proc. produkcijos eksportuojama į daugiau nei 30 pasaulio šalių.
Dėl aktyvios eksporto plėtros ir kuriamų produktų paklausos galutiniam vartojimui skirtų produktų segmentas yra sparčiausiai augantis bendrovėje. Pagal 2020 m. pirmojo pusmečio duomenis segmento pardavimo pajamos išaugo beveik 2 kartus, lyginant su 2019 m. ir sudarė 1,99 mln. EUR.