„AUGA group“ įžengė į JAV rinką

Ekologiškų produktų gamintoja „AUGA group“ sėkmingai įžengė į JAV rinką. Bendrovės produkcija pradėta prekiauti viename didžiausių šios šalies prekybos tinklų „Costco“.

„Ruoštis šiam žingsniui pradėjome prieš dvejus metus, analizavome rinką, tendencijas, dalyvavome parodose, daug laiko skyrėme dokumentų rengimui bei gamybos technologijos pritaikymui, kad atitiktumėm specifinius JAV Maisto ir vaistų administracijos (FDA) reikalavimus. JAV ekologiškų produktų rinka yra pati didžiausia pasaulyje ir, žinoma, pati konkurencingiausia. Į šią šalį yra nukrypusios visų pasaulio maisto produktų gamintojų akys. Tad patekę į JAV rinką konkuruojame su viso pasaulio gamintojais, o tai reiškia, kad einame teisingu keliu“, – sako Laurynas Miškinis, „AUGA group“ ekologinių produktų vystymo ir komercijos vadovas.

Ekologiškos AUGA prekės ženklu pažymėtos sriubos jau atsirado „Costco“ ir kelių mažesnių prekybos centrų lentynose. Tikimasi, kad netrukus prekybos vietas pasieks ir kita bendrovės produkcija.

JAV ekologiškų maisto produktų rinka šiuo metu siekia apie 44 mlrd. Eur ir sudaro beveik pusę visos pasaulinės ekologiškų produktų rinkos.

„Buvimas tokio dydžio rinkoje leidžia daug geriau jausti, kaip šis segmentas gyvuos ateityje, kokios tendencijos vyraus. Tai mums padeda nuspėti, ko artimiausiu metu norės viso pasaulio ekologiškų tvariai užaugintų produktų vartotojai“, – priduria L. Miškinis.

Bendrovės galutiniam vartojimui skirtų produktų pakuotėse segmento pardavimo pajamos per 2019 m. šešis mėnesius išaugo 84 proc. Šių produktų pardavimų šuolį lėmė smarkiai išsiplėtusi eksporto geografija. Galutiniams vartotojams skirtų produktų segmentas „AUGA group“ yra sparčiausiai augantis. Ateinančiais metais šiame segmente bendrovė ir toliau laukia didžiausio augimo.

„AUGA group“ šiuo metu eksportuoja apie 80 proc. visos pagamintos produkcijos, o eksporto geografiją sudaro daugiau kaip 30 rinkų visame pasaulyje.

Kaip skelbta anksčiau, šiais metais „AUGA group“ savo gaminius taip pat pradėjo tiekti vienoms didžiausių Švedijos maisto prekių platintojų – „Di Luca & Di Luca“ ir „Midsona“. Viena sėkmingiausiai išvystytų naujų eksporto rinkų šiemet taip pat tapo Jungtiniai Arabų Emyratai.